måndag 15 december 2008

Ny vecka nytt elände...

nej så farligt är det inte!!!
Ny vecka och den sista innan ledigheten! När klockan ringde imorse så slog det mig att jag hatar att jobba när man snart ska vara ledig! Jag blir så förbannat less på att vänta på att lediheten ska närma sig. Funderade på redan imorse hur mycket jag behöver jobba den här veckan. Fredag ska jag vara ledig för då är det avslutning i kyrkan för grabbarna! Resten av veckan beror väll på hur mycket jobb jag kommer att ha!

IDag på jobbet diskuterade vi barn och föräldrar och jag blev så förbannat arg så jag har inte kunnat släppa det! Jag fattar inte hur folk är funtade! Varför skaffar man barn om man inte kan ta hand om dom? Och när man inte kan ta hand om den ena varför skaffa en till? Alltså jag blev så förbannad! Såna människor ska fan ha en stor saftig smäll!
Hur förbannat sjuk jag än skulle bli så finns det ingen sjukdom som skulle kunna få mig att inte ta hand om mina egna barn! Vart fan är världen påväg?
Alla skyller på sina jävla sjukdommar och fel nu för tiden! Men vad fan... SKAFFA INTE BARN!!!! Ett barn är inget man kan ge bort för att man inte orkar eller har lust att ta hand om det längre! Ett barn följer dig resten av livet!
Man borde få gå igenom test innan man får ta hand om barn! Shit också! Nu jävlar är jag upprörd!!!

Idag blir våran framtid bestämd på Gunnebo... låter farligt va?
Styrelsen var på besök! Vi hade blivit beordrade att jobba även på rasten. Vi skulle jobba när dom kom i alla fall.... vi såg dom men sen försvann dom och 2 timmar senare hade dom fortfarande inte varit in till oss vid provningen! Och vi som sparade på jobb och allt.
Hoppas dom kommer fram till något vettigt i alla fall så vi inte blir av med jobben hela bunten! JAG VILL INTE BLI ARBETSLÖS!!!!! Men det återstår väll att se!

Nu ska jag koka kaffe och läsa reklam!
KRAM så länge!

Inga kommentarer: