tisdag 16 december 2008

Idag är vi sjuka...

stackars mig och Maja som gått och blivit sjuka!
Natta sa redan på dagis när jag hämtade Maja igår att hon varit lite varm! Vi åkte hem och hon var inte alls som hon brukar. Hon var uppe på benen men inte alls lika aktiv som hon brukar! Jag mådde inte heller så bra så jag la mig och tittade på tv och somnade och sen sov jag resten av kvällen! Frös som en galning fast Kimmo gjort brasa och det var tokvarmt (enligt Kimmo) i vardagsrummet med en filt över mig! Ringde Previa och sjukanmälde Maja direkt på kvällen när jag tagit tempen och såg att hon hade 39 graders feber!
Idag är Maja så snorig så hon knappt kan andas. Lilla gumman!
Så idag ska vi vila hela dagen och hoppas att vi snart blir friska igen... mitt huvud håller på att sprängas!!

KRAM på er!

2 kommentarer:

Tessan ♥ sa...

Stackars er...
Man har lixom inte riktigt tid att vara sjuk en vecka före julafton.
Hoppas ni blir friska snart!

Anonym sa...

Krya på er!!! Kram