söndag 7 december 2008

Kalas firande hos Sonja!

Ja Micke fyller ju år idag! Vi åkte dit vid 15 tiden! Fick massor med fika och gott!
Siv och Armas kom efter en stund och sen Kaj också!
Maja trivdes som fisken i vattnet... gick från famn till famn! Sen ner och kolla läget mellanåt!
Faster hade massor med fina saker att titta på tyckte Maja. Hon moffade i sig massor med fika! Det var mumsigt tyckte hon! Var lite orolig att hon inte skulle orka äta när hon kom hem!
När vi precis skulle åka hem kom Beccas mamma, pappa och bror!
När vi kom hem åt vi fil för Kimmo tyckte att det var för sent att äta rödspätta eftersom han har fotboll ikväll! Så det blir imorgon! Grabbarna och Maja åt makaroner och köttfärssås! Maja åt en STOR portion!

Idag har jag gjort klart Ankis slott,,, äntligen fick jag klart det! Nu ska 4 lampor göras innan jul! Kul när pengarna börjar rasa in efter alla beställningar!
Måste rensa lite i min pysselhörna för det ser ut som ett bombnedslag och jag hittar ingenting! Går inte att arbeta där längre! Hoppas vi snart kommer igång med flyttning av pysselhörnan för jag får verkligen inte plats på den lilla ytan jag har! Får jag välja vill jag ha en såg och slipbänk och en målarbänk och sen tillslut en hylla med massa hyllplan i där jag kan ställa sakerna på tork efter målning!
Det återstår att se när och hur det blir! Ska nog bli bra i slutändan!

Skulle behöva städa nu men jag har nog inte sovit så bra i sängen på hotellet för jag går som en kråka... har sååå ont i ryggen! Hoppas det släpper efter en natt i min egen säng! Jag vägrar att vara hemma och sjukskriven 2 veckor innan ledigheten! Jag vill ha MASSOR med pengar på nästa lön!!!! Det är ju såååå kul att tjäna pengar! Ganska kul att jobba med faktiskt!

Nej kram på er nu!!!

Inga kommentarer: