söndag 7 december 2008

Borta bra men hemma bäst!!!

Herregud vilken helg vi haft! Vi har verkligen haft jätte kul!!! Vi var helt slut igår kväll så jag somnade till stjärnor på is! Läste nyss att det var Markus som vann!!! JAAAAA Precis vad jag ville men Jesper var jävligt duktig han också!
I alla fall så har det varit fullt upp! Lek och bus landet i fredags klockan 17-20 där det inte var mer än 20 barn om ens så mycket! Kändes som vi var helt själva där så skönt! När vi kom till hotellet igen var vi helt slut! Vi tittade lite på tv och sen somnade vi som stockar!
På lördag var det äntligen den efterlängtade hotellfrukosten! Det var riktigt smaskigt! Jag åt så jag höll på att spricka! Sen åkte vi till gustavsviksbadet och där var det inte heller nå mycket folk! Vi åkte massor med rutchbanor! Jätte kul med forsen! Jag och grabbarna åkte och jag höll på att skratta ihjäl mig! Sen badade vi ute och det tyckte Maja var jätte mysigt! Jag försökte få henne att somna en stund men hon vägrade! Hon satte sig upp och pekade mot vattnet och sa dää! Det var bara att dricka upp kaffet och hoppa i igen! Tillslut var vi helt slut allihop så vi åkte tillbaka till hotellet! Maja somnade direkt i bilen! Vi åkte runt lite innan vi åkte tillbaka! Jag tänkte att jag hade velat åka till Marieberg en sväng men ångrade mig! Jag var så trött och sen var det här ju en helg för barnen och dom hade ingen lust att shoppa! Vi gick in på Maxi som låg i anslutning till hotellet och tittade lite! Grabbarna köpte lite block och pennor och sen slappade vi en stund! Sen gick vi ner till en resturang och åt! Efter det satte vi oss och tog en öl och myste i bistron! Det var jätte mysigt där!
När vi sen skulle kolla på stjärnor på is somnade jag som en stock bredvid Maja! Det tar på krafterna att leka en hel helg!

Nu är när man kommer hem väntar bara en massa jobb... vika tvätt, plocka undan massa skit, göra lampor, sätta lampor i granen ute, massa jobb bara! Men ändå så stämmer talesättet borta bra men hemma bäst!

Idag fyller Micke år så på eftermiddagen ska vi dit och gratta honom!

KRAM så länge!

Inga kommentarer: