måndag 29 december 2008

Fick mig ett riktigt gott skratt!!!

Idag när Kimmo var ner på toa så träffade han 2 av våra campinggrannar... Dom frågade Kimmo om vi frös i våran husvagn eftersom vi har en Hobby... men Kimmo berättade att vi hade varmt och skönt inne. Då berättar dom att den ena husvagnen hade 15 grader inne och den andra 18 grader! Det här är alltså två Kabe! Ska inte dessa vara vintervagnar? Hobby som ska vara en "sämre" vagn har alltså bättre värme än en Kabe! Tji fick ni för att ni nästan betalar dubbelt så mycket mot vad vi gjorde för våran! Fick mig ett riktigt gott skratt... Vilket skit! Där fick ni alla som säger att Hobby inte är några vintervagnar... jag har i alla fall bevisat motsatsen nu! Vi har så varmt inne så vi är tvugna att sänka värmen på nätterna för vi har så varmt!!! HA HA HA! Det är det jag alltid sagt! KABE ÄR SKIT!!! BARA DYRT SKIT!!!

IDag är vi i alla fall på snabbvisit hem för vi är bjudna på middag ikväll... det tackar man inte nej till! Men imorgon kommer vi att åka tillbaka till husvagnen igen!
Nu ska jag göra mig klar för kvällen!

SES SEN!!!

1 kommentar:

♥Camilla Nordin♥ sa...

Hittade hit! Kul!
Gott Nytt År!