tisdag 25 november 2008

Tisdag...

Hann aldrig blogga igår! Fasiken jag får inte dagarna att gå ihop!
Igår vilade jag och tog det lugnt hela dagen...not! När man väl bestämmer sig för att vila så går det ju inte! Jga gick runt här och plockade i vanlig ordning! Jag hade glömt att säga åt Dennis att gå hem efter skolan så jag var lite orolig men det löste sig! Han åkte med Flip hem. Dom kom hem lagom tills Linus kom hem och jag skulle åka till dagis och lämna Maja.

På jobbet var allt lugnt på jobbet Juhani kom fram och pratade och försökte förklara procenten! Jag blev till och med erbjuden att komma in på hans kontor och se hur han gör! Hoppas att det kanske lugnar sig lite! Upprepade gånger innan han gick hem så sa han att jag inte skulle jobba ihjäl mig! Ingen risk att det sker.

När jag kom hem hade Kimmo fixat te åt mig! Det var riktigt gott för jag hade jätte ont i halsen när jag kom hem!

Idag kommer mina kläder som jag har beställt! Tror dock inte att det hinner komma innan jag åker till jobbet! Hämtar dom imorgon istället!
Annars har jag inget annat inplanerat innan jobbet idag! Ska försöka plocka iordning här hemma en aning! Kanske måste förbereda lite mat till grabbarna... vi får väll se vad som står på matlistan!

Håll tummarna att all snö ligger kvar! Det är ju SÅÅÅ fint!

Inga kommentarer: