söndag 23 november 2008

Inte mycket bloggande i helgen!

Som sagt! Har inte kännt för att blogga i helgen! För det första så har jag inte mått bra... feber, ont i huvudet och snörvligt och sen har jag varit allmänt nere och ledsen hela helgen!

Som sagt detta jävla jobb ska behöva förstöra mina helger nu också! Inge kul! Fick mig en åttutning innan jag gick hem i fredags som jag naturligtvis inte förtjänade men tog åt mig i vanlig ordning! Som tur var så hörde flera om jag tänker gå vidare med det!!!

I alla fall så har vi spelat spel och mysit i husvagnen! Jag har ju i alla fall fått vila upp mig ordentligt!

Var tvugna att åka hem en sväng i lördags.. typiskt! Alltid något man glömmer! Nu låg kycklingfilé framme så vi åkte hem så det inte skulle lukta gorm när vi kom hem! Men det gick ju i alla fall ganska fort!

Nu dröjer det ju ett tag innan vi åker dit igen! Satsar på helgen den 12-13 och åker då hem på lördagen när vi ska på julbord med Kimmos jobb!



IDag har jag varit i Västerås direkt efter att vi kom hem eftersom jag var tvungen att handla byxor till i helgen när vi ska på både julbord och kryssning! Och nästa vecka jobbar jag ju eftermiddag så jag hinner ju inte på dagarna heller! Det var bara att bita ihop och åka!
Var in på Maxi och då fick jag höra att det var någon idiot som scannat för 1100 kronor men när dom kollade dom så var det saker för 11000 i påsarna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig! Kram