måndag 17 november 2008

Sjuklingar!

Här hemma är nästan alla sjuklingar!
Maja förra veckan, Dennis i lördags men han blev snabbt frisk, nu Linus, Kimmo sen i lördags och domär fortfarande sjuka. Kimmo skulle ha jobbar imorse och jag skulle ha varit hemma med Linus men när Kimmo vaknade mådde han inge bra! Han stannade hemma. Jag hade också ont i huvudet och kände mig inte helt kry så jag fortsatte att stanna hemma med Linus! Kimmo sjukskrev sig och jag vabbade! Tur var det väll att jag var hemma för jag somnade och vaknade strax efter att Dennis kommit hem från skolan!
Hela dagen har vi legat och tittat på tv och slappat!
Linus är nog friskare idag och Kimmo med mot vad han var igår! Jag känner mig fortfarande tung i huvudet och inte helt kry men jag ska jobba imorgon i alla fall! Är Linus fortfarande hemma imorgon så får Kimmo vara hemma!

Nu ska jag fortsätta med maten!

Inga kommentarer: