tisdag 18 november 2008

Fortfarande sjuk!

Stackars Linus är fortfarande sjuk! Han har hög feber på kvällarna och nu har han börjat hosta också! Han blir hemma imorogon också! Hoppas det ger sig snart för honom! Han är inte alls sig lik!

Idag på jobbet jobbade jag med Camilla Mörk! Det gick bra! Kul att för en gångs skull ha en arbetskompis att prata med! Vi fick inte jätte mycket gjort idag men vi fick reda upp skit efter andra! Det är verkligen inge kul att rensa upp det andra bara lämnat efter sig! Hoppas det inte är lika imorgon när vi kommer för då får jag ett dampspel!

Vart så lycklig när jag fick mejl från lönekontoret att jag skulle få en full lön den här månaden! Jag hade inte räknat med det eftersom det verkar ha strulat för alla andra! Så nu ändrade jag lite automatiska överföringar på Nordea... höjde på huskontot och även en saftig slant på sparkontot! Nu jävlar ska vi spara pengar! Kommer nog att gå galant eftersom jag får mer än dubbelt så mycket i lön som föräldrarpenning!
Inser nu vad skönt det är att tjäna pengar!

När jag kom hem hade Kimmo kokat kaffe och så skulle vi äta glass... det var smaskigt!
Efter fikat så gick jag ner och slipade på Ankis slott så nu är det slipat och grundmålat! Bara finputset kvar! Var även hem till Marika och lämnade adventsljusstakarna... hoppas hon blev nöjd! Dom är ju så otroligt fina! Längtar tills jag får ta fram mina egna! Blev kvar en stund och surrade innan jag åkte hem och fortsatte att greja! Kimmo fixade våfflor och det var smaskigt! Jätte länge sen jag åt våfflor!
Nu tänkte jag slänga mig framför tv´n och hoppas att det är något bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom e superfina Tack!

snart får vi ställa fram dom hehe