lördag 15 november 2008

Kväll...

IDag har vi varit på kyrkogården och tändit ljus vid Ingeborgs grav! Det var skönt när vi gick men kallt och blåsigt på vägen hem. När vi kom hem fick jag för mig att möblera om så vi satte igång och flyttade lite möbler! Mitt i det ringde Tessan och sa att dom var hemma så vi kunde gratta Micke. Vi åkte dit och fick schwartwaldstårta och kaffe...smaskigt! Efter det åkte vi hem och Kimmo kopplade in alla sladdar och sånt och jag lagade tacos! Det var gott... vi var jätte hungriga! Efter maten somnade dom alla en efter en... feber hos alla mina grabbar! Jag satt här ensam och tittade på tv! Nu är det dags att lägga sig så man orkar upp imorgon när Maja vaknar!
Möbleringen vart jag supernöjd med och det ser plötsligt mycket större ut!

GOD NATT!!!

Inga kommentarer: