tisdag 11 november 2008

God morgon!

Maja vaknade med blod runt hela näsan! Torrt näsblod runt hela näsan och i sängen! Stackarn! Hon hade inte lika mycket problem med att få upp ögat imorse men det är svullet så det är väll bara att fortsätta att tvätta och hoppas på en bättring!
Har faktiskt ingen aning hur länge hon måste vara hemma från dagis!

IDag ska jag ta det lugnt innan jobbet! Försöka sova en stund... det var ganska intensiv dag på jobbet igår! Och jag var ju trött redan då! Det värsta är att man aldrig hinner sova ut ordentligt! På helgen så vaknar Maja likt förbannat tidigt och även om Kimmo går upp hinner jag aldrig sova så länge som jag kanske skulle behöva!

Var in till min arbetsledare och bad om mer ledigt i jul! Hörde på ryktesvägar att man fick vara ledig hur mycket man ville så nu tog jag ledigt hela v52, v1 och v2! Skönt med hela 3 veckors ledigt! Så nu börjar jag inte förrän 12 januari! Lyx! Kimmo ska vara ledig lika mycket! Hoppas det är mycket snö så vi kan vara i husvagnen och mysa!

Nehe nu står Maja och drar i mitt ben och vill ha välling!

Inga kommentarer: