tisdag 11 november 2008

FAAAAAAAAAAAAAAN!!!

Fan vad jag är trött på det där jävla Gunnebo!!!! Eller vissa människor!!!!
Har hittills jobbat 4 veckor och nu mår jag skit!!! Jag förstår folk som mår dåligt där nere som har en så kallad blåslampa i arslet av VISSA människor!!!
Tessan ringde hem idag och sa att det stod att jag hade jobbat 58% med ett stort ? efter!!! Vad fan är det frågan om!!! Jag gjorde 1600 länkar själv igår! För bara ett tag sen var 2000 per skift ett bra resultat!!! Hur är det möjligt????
Jag ringde upp Sonja som kollade hur mycket jag hade rapporterat och det stämmde! Hon pratade med Lennart som sa att det faktiskt var ett bra resultat själv vid maskinen! Varför detta stora ???????????
I alla fall så tillslut brast det och jag grät och grät och grät! Jag har sen jag börjat gjort mest vid den här maskinen men ändå får jag bara skit! Vad har jag gjort för fel? Dessutom kommer fanskapet ut och kollar oss eller MIG igår! IDIOTER!!!!! JAG MÅR PISS!!!!
Varför denna blåslampa i arslet på mig??? Jag vägrar få brun tunga som vissa kräver på det där stället!! I mina ögon så är man en stor NOLLA om man måste bli fjäskad för!!! JAG VÄGRAR!!!
Innan jag började var procenten jätte hög vid den där maskinen men jag VET att folk inte gjort så mycket som den procenten visade! Men jag ska kolla upp det! Nu är det KRIG!! Jag vägrar att må skit på grund av GUNNEBO eller VISSA JÄVLA PERSONER!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stå på dig Camilla! Ta inte emot skit av folk!

Millan sa...

Tack Anki!
Jag ska göra så gott jag kan!
KRAM