fredag 10 oktober 2008

Vilken mysmorgon...

Tända ljus, brasa som sprakar och Maja som sov i mitt knä för en stund sen! Gud så härligt!
Det är så skönt att det inte är nå dagis idag som man måste stressa iväg till.
Idag ska jag bara mysa hela dagen! Jag har inte ens lust att lämna huset ärligt talat!
Jag kommer verkligen att sakna det här när jag böjar jobba! I och för sig så har man ju sköna mornar när man jobbar eftermiddag! Jag får väll ta väl vara på dom så det inte blir så jävla tråkigt att jobba eftermiddag!
Jag ser fram emot att komma igång och jobba samtidigt som jag inte har lust av vissa anledningar! Hoppas det kommer att gå bra!

Ont i örat har jag också! Jag stack in en topps för långt för några dagar sen och nu har det vätskat ur örat massor och det känns som en öroninflammation! Spräckt trumhinna! Attans men det läker tydligen ihop av sig självt! Hoppas bara snart så jag slipper ha så jävla ont! Men det är väl bara att knapra alvedon!

Idag ska jag fortstätta med Majas slott... känns som jag aldrig har tid att göra klart det! Jag har målat torntaken och stora dörren så nu är det tornen kvar och det är ju det svåraste! Blev inte helt nöjd med det andra heller men Kimmo tyckte det var jätte fint så jag antar att antingen så vill han bara vara snäll och säger att det är fint men tycker tvärs om eller så tycker han att det är fint på riktigt men att jag har för höga krav på mig själv!
Vi får väll se på helheten när det är klart!
Kittysarna igår blev jag ganska nöjd med... och visst Jessica får du beställa. Säg bara vilka du vill ha så ska jag börja tillverka!

Nej nu ska jag gå och titta om jag har nå kaffe kvar och sätta mig i min sköna soffa igen!
Ha en fortsatt mysig morgon!!!

Inga kommentarer: