fredag 10 oktober 2008

Kimmo kom hem tidigt idag!

När klockan var ca 14 hörde jag att det var någon som kom! Jag trodde att det var någon av grabbarna men när jag ropade var det Kimmo som svarade!
Vi drack lite kaffe och sen knackade det på dörren och Jessica kom! Hon hade mina flaskor som jag hade beställt från tupperware! Kimmo gick ner och sågade på pannan medans vi snackade skit!
Efter en stund frågade jag Kimmo om han ville ha lite kaffe men det enda han ville ha var en bomb! Ha ha! Han kom i alla fall upp efter en stund och tog en väldigt snabb kopp kaffe!
Jessica hade visioner om Wilmas rum och ville köpa lite kittysar! Ha ha

Senare på kvällen käkade vi tacos och efter det pulade jag lite på en hemsida!
Nu ska jag sätta mig och titta på tv!

KRAM på er och ha en trevlig fredagskväll!!!

Inga kommentarer: