onsdag 22 oktober 2008

Pysselkväll!

Nu har jag kommit hem efter ännu en pysselkväll! Lika trevligt som vanligt! Inte pysslade jag idag heller! Jag hade kataloger med mig men öppnade dom inte ens! IDag var det Anki Ö som hade fika med sig! Det var kladdkakemuffins mums vad gott det var!
Idag var det jag, Tessan, Jessica, Anki G, Anki Ö, Natta, Marina och Bodil var ner en sväng!
Anki gjorde ännu en figur! Jag är helt imponerad!!
Strax innan klockan 21 åkte jag och Tessan hem. När jag kom hem var Linus vaken! Han tittade på room service. Han tycker att det är så intressant med såna program där dom bygger! Äntligen hemma tycker han också är jätte bra så det brukar han också vara uppe och titta på!

Nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar innan jag ska natta mig!!!

Ses imorgon!

Inga kommentarer: