onsdag 22 oktober 2008

GRATTIS MORMOR 84 år!!

Har precis varit och hälsat på min mormor som bor på Källbo! Hon fyller hela 84 år!!! Förstå att bli så gammal! När vi kom sov hon... hon såg så fruktansvärt gammal ut så det bara knöt sig i magen på mig! Usch stackars mormor!! Vi väckte henne och frågade om hon visste att hon fyllde idag men det visste hon inte! Hon fick en blomma och en ängel att ha i fönstret av mig!
Efter att vi hade varit där en stund bad vi personalen att ta upp mormor och då kom det en kille som heter Allan som mormor tydligen tycker jätte mycket om så hon blev så glad när han kom och skulle hjälpa henne! Men han tycker tydligen mycket om mormor också!
Närdet blev fikadags åkte vi hem! Mamma och alla ska dit ikväll och äta tårta så hon blir ju inte helt ensam idag på sin födelsedag!

På jobbet var det som vanligt! Var ensam idag eftersom Janne gick hem och var sjuk igår! Men det är skönt att jobba själv! Dra på höröronen och högsta volym och sen jobba i vilken takt man vill! Jag jobbade på bra själv idag faktiskt!
På 13 rasten gick jag och satte mig i massagestolen i 15 minuter! JAg var som en ny människa när jag kom ut därifrån... en aning groggy bara!!! Ha ha!
Nej nu gråter lilla damen! Bäst att ta hand om henne!
Ikväll är det pyssel så jag får ju inte träffa henne så mycket idag!!!!

KRAM så länge!

Inga kommentarer: