måndag 27 oktober 2008

Måndag!

Skulle ha varit på kyrkis idag... hade längtat dit! Jag skickade ett mess till Jessica igår men hon skulle få främmande!
Men medans jag satt här hemma insåg jag att jag har massor att göra så det är nog bara att sätta fart med det! Som sagt så har jag ju nästan 2 jobb nu för tiden! Hinner knappt med mitt riktiga jobb ;)! Men det är kul!
JAg gjorde klart mina änglar och la in dom i pysselbloggen och sen satt jag ihop 4 lampor och spacklade dom! Tog sin lilla tid! Tur att grabbarna är hemma så jag har lite hjälp med Maja för hon tycker inte att det är kul så länge nere i min pysselhörna!
Imorgon har jag också jobb att göra innan jobbet! Hoppas jag hinner det!

IDag börjar jag att jobba 13:54 och slutar 22! Känns faktiskt lyx att sluta 22! Jag ska jobba med Janne Stenström vid min favorit maskin! Hoppas kvällen går fort! Tänkte sätta mig i massagestolen på 20 rasten! Skönt för ryggen!

Nej nu gråter lilla gumman för hon vill nog sova! Bäst att behaga henne!!! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: