torsdag 9 oktober 2008

Kallt inne idag!

Usch vad jag fryser idag! Idag är det riktigt kallt inne! Måste ta och göra en brasa snart!
Imorse strax innan jag skulle åka med Maja till dagis ringde Kimmo och var sugen på frukost! Jag slog på kaffe och sen åkte jag med Maja! När jag kom hem kokade jag ägg och tog fram massor med smarrig frukost! Kimmo tyckte det var värsta hotellfrukosten! Det var så mycket mysigare att äta frukost med någon!
När han åkte strax efter 9:30 gick jag ner och målade mina kittysar och sen tog jag en snabbstädning i duschen!
När jag var klar med det var det bara att duscha och sen hämta Majsan! Hon sov i vagnen när jag kom! Det hade gått bra idag också! Synd att hon bara hann vara vaken 1 timme innan hon somnade i vagnen!

Nu ska jag slå på lite kaffe och hjälpa grabbarna med alla deras läxor!

Inga kommentarer: