tisdag 23 september 2008

Trötta barn!!

Attans vad förbannad jag blev på Dennis imorse! Kände att det inte behövdes mycket för ett utbrott! Jag hade tagit fram kläder men byxorna dög inte så jag tappade humöret! Dennis och kläder är ingen bra kombination!!! Nu får han härdan efter ta fram sina kläder själv!

Igår var grabbarna på cykelträning! Kimmo gick upp med dom för jag hade så fruktansvärt ont i huvudet! Ville bara sova men icke sa nicke!!! Kimmo skulle iväg med Armas så det var bara att bita ihop och försöka göra något bra åt saken! Jag tänkte att det kanske skulle bli bättre om jag gick ut så jag satte Maja i vagnen och gick upp till skolgården där dom cyklade! När cykelträningen var slut hade jag fortfarande jätte ont i huvudet! Jag lagade lite mat och efter maten fick stackars Kimmo plocka undan och städa iordning i köket! Jag gick ner och duschade och sen somnade jag som en stock i soffan!

Idag är dagistiderna 10-11.15! Hoppas att det går lika bra idag som igår! Nu är det vällingdags och sen ska Maja sova en stund innan dagis!!!

Inga kommentarer: