onsdag 17 september 2008

Snart dags för möte!!!

Nu vankas föräldrarmöte för Dennis klass! Men den här gången kommer jag ihåg det utan att bli påmind som sist!
Men jag antar att jag redan har hört detta 2 gånger! En gång när Linus gick i 1:an och en gång när han gick i 2:an! Men det är väll lika bra man går och visar sitt intresse och passar på att dricka en kopp kaffe för det skulle det bjudas på!

Jag har i alla fall målat min tavla nu! Den kommer att bli jätte fin men jag har verkligen ingen aning vart jag ska sätta den! Men den hittar nog sin plats när den är klar!

Maja är hopplös... hon bär omkring varenda sak i det här huset! Skor är värst men nu har hon även börjat med mina burkar och det är ju en hel del! Jag blir tokig! Jag gör inget annat än att bära tillbaka alla saker som hon bär runt på!

Nej nu ska jag gå och ta en raggardusch och klä på mig för det har jag inte gjort än idag! Jag har gått i myskläder sen i morse... men det är ganska skönt det också!

Inga kommentarer: