torsdag 18 september 2008

Skolfotografering!

Idag är det dags för fotografering! Dennis ska ta alla sina kort men Linus ska bara ta med kompispatrullen idag och sen resten imorgon! Hoppas han håller kläderna rena tills imorgon!

Maja ska till dagis och fotograferas! Ska bli intressant och se hur det kommer att gå! För det första så känner hon ingen och för det andra så har hon väldigt svårt att sitta still! Ska bli väldigt intressant! Fotografering på dagis är det klockan 9:30!

Föräldrarmöte igår! Vem fick skriva protokoll? Jag så klart! Jag har skrivit varenda gång när jag varit på möte! Usch! Det värsta är att sammanställa allt senare!
När jag kom hem så skrev jag ihop protokollet direkt och det blev mycket. Men så får det bli om allt ska stå med! Det var riktigt gott med en kopp kaffe också!

Nu ska jag ge Maja lite välling och titta på the voice!!!!

Inga kommentarer: