onsdag 24 september 2008

Redo för en ny dag på dagis!

Idag ska vi vara på dagis mellan 9-11! Då är nog Maja nöjd för hon stortrivs på dagis (än så länge i alla fall)! Det är nog bäst att väcka henne snart och göra lilla fröken redo för dagis! Imogon är det studiedag så då får vi vila från dagis och ha sovmorgon hemma! Härligt! Hoppas Maja tycker det också så hon inte tänker gå upp klockan 6!

Jag höll på att bli tokig imorse! Gick ut på altanen och det var kallt... brrr! Jag gick ner i källaren och letade efter jackor åt grabbarna och till Dennis har jag säkert 5 st men jag hittade inte någon till Linus!!! Det slutade med att han fick gå i tjocktröja så får vi inhandla en ny jacka snarast åt honom! Maja ska ju ha en också!

Goliat mår inge bra idag! Han har värsting (inget riktigt ord va?) ont i ena örat! Han skriker mest hela tiden och ruskar på öronen! Vi får hoppas att det börjar verka snart med medicinen i alla fall! Han har varit jätte duktig att ta sina tabletter!

Nej nu ska jag gå och fixa lite!
Ses sen!

Inga kommentarer: