fredag 22 augusti 2008

Slutet på den här veckan...

Ja som sagt! En ganska trist vecka rundades av idag och blev faktiskt jätte mysig!
Först stack jag, Maja och Kimmo en snabbis till bolaget och köpte lite öl och sen åkte vi hem och lagade tacos! Mums! Efter att vi ätit och druckit så vi var proppfulla gick vi ner och bastade en stund! Maja fick basta för första gången och hon stormtrivdes! Hon satt i sin badbalja och plaskade järnet! Önskade nästan att det fanns en stor badbalja till mig som jag kunde sitta i och plaska... föreställ er den bilden... (asflabb)! Vi satt i baren en stund och grabbarna kastade pil och Maja dansade till någon jätte gammal skiva som satt i cd-växlaren! Efter lite återhämtning gick vi in och bastade en sväng till! Härligt!
Nu ska vi sätt oss i soffan och titta på någon bra film! Vilken skön fredag!!!

Idag har jag också påbörjat några lampor... nu är det lamptilverkning på hög grad... en till köket, en till Dennis, en till Linus och en till Maja! Hoppas dom blir fina! Imorgon ska jag sätta ihop dom! Ska bli intressant för den här gången har jag gjort lite mindre och fyrkantigare än förra gången! Kommer bilder sen!

Ha en trevlig fredagskväll!!!
KRAMIZ

Inga kommentarer: