måndag 25 augusti 2008

Nu ska här omstruktureras!!!

Idag är det Kimmos första arbetsdag efter semestern.. undrar hur det går! Undrar om han sovit inatt eller legat vaken som man ALLTID gör dagen innan man ska börja jobba efter ledighet!!! Ska nog slå en pling till honom strax!

Sitter och tittar i IKEA vad jag ska handla när jag flyttar om i huset! Maja ska få Linus rum, Linus ska få vårat rum, Majas rum ska bli ett datarum och halva vardagsrummet ska bli Kimmos och mitt sovrum! Som tur är ska det bara renoveras i Majas nya rum och sen sättas in lite bänkskivor i datarummet! Det kommer att bli sååå bra!
Igår var vi och tittade på ny säng hemma hos Siv! Vi hittade Tarjas gamla som kommer passa in i resten av stilen i vardagsrummet! Sen måste jag köpa fler gardiner så att det går att dra för mellan sovrummet och vardagrummet!
Vill åka till IKEA direkt och shoppa allt jag ska ha!!!!

Ikväll ska jag på ljusparty hos syster yster...vem annars! Tror att det bara är hon som är homeparty beroende... ha ha! Är det inte me&I eller tupperware eller ljusparty så är det något annat tok hon hittat på... hon är verkligen beroende!!!! JAg tycker att det är ganska kul att gå på "partyn" men mindre kul att handla! Jag går mest dit för sällskapet och KAFFET!!!!

Nu ska jag fortsätta på min Lååånga lista på IKEA!!

Inga kommentarer: