måndag 14 juli 2008

Husvagnsliv!

Är det inte konstigt... hur vi 5 personer + en hund kan tränga in oss i en husvagn och inte uppleva det trångt!?

Kimmo brukar säga att jag gnäller hemma att vi har för litet och vill bygga ut och då bor vi på ca 100 kvm + källare! Sen kommer vi till husvagnen och jag gnäller aldrig över att det är trångt!

Så konstig man kan vara!

Jag älskar att vara i husvagnen! Tror att vi ska dra hem den imorgon om det inte spöregnar! Känns lite sorgligt! Jag skulle vilja vara kvar några dagar till och njuta av MIN lediga tid! Fast å andra sidan så är det ju inte många dagar kvar tills vi ska till Öland och jag måste verkligen tvätta husvagnen utvändigt och skura den invändigt!

Fast Kimmo jobbat hela helgen så har jag inte varit uttråkad än i husvagnen!


Imorse vaknade vi inte jätte tidigt! Maja vaknade 8 och då låg vi och mös en sväng innan grabbarna vaknade! När det var dags för fruksot hade vi slut på smörgåsar så vi tog bilen till kiosken i pjamas och köpte ostfrallor! Sen kokade vi ägg och gottade oss ordentligt till frukost! Det var jätte smaskigt!

Nu har jag precis lagt Maja efter att ha tittat på våra bästa år och gråtit en sväng! Måste titta igen på eftermiddagen hur det går i våra bästa år!

Jag har faktiskt tröttnat en viss del på våra bästa år för nu står dom och stampar på samma ställe värre än vanligt! Shawn är inlåst och det har han ju varit nu några månader... och sen den här ön!!! Nu är det dags att ta sig därifrån! Fasiken alltså! Hoppas det är slut på stampandet snart! Men jag kan heller inte slita mig från att titta på det!


Fick meddelande av Jessica imorse! Hon ville komma och fika... en bit att åka till husvagnen!!! Nejdå... hon hade ingen aning om att jag var här! Vi får ta den fikan en annan dag innan jag åker till Öland!


Nu ska jag så smått sätta mig och skriva en kom-i-håg lista till Öland!


KRAM så länge!


Inga kommentarer: