onsdag 21 maj 2008

Grattis på mig på 31 års dagen!

Åren går! Man blir bara äldre och äldre!
IDag har jag förberedit och bakat kladdkaka och rabarberpaj sen har jag städat och grejat hela dagen! Jag har verkligen stått i! Ont i både rygg och nacke men det fick gå ändå!
När Kimmo kom hem från jobbet så åkte vi till Köping direkt och hämtade våran nya bil! Kimmo körde till Hallsta och jag resten av vägen hem! JAg sa till försäljaren att jag fyllde år idag och att vi ville ha lite bensin så hon åkte och tankade åt oss! Det var snällt av henne! Absolut den bästa försäljare jag har haft att göra med!
När vi kom hem var det bara att fixa det sista innan allt folk skulle komma! Det var Siv och Armas, Jessica och Pelle med barn, Sonja, Kaj, Lotta och Sandra och mamma som kom! Vi fick massor av fina saker! Blommor, jättefin lykta av Sonja, lotter, Ljus och singstar av mamma och sen mer singstarspel av Lotta! Vi provade singstar och kunde knappt sluta för det var så kul!
Innan mamma skulle åka hem så var vi ut och tittade på bilen! Alla tyckte att den var jätte fin!

Det var dagens bravader! Nu är jag helt slut! Men det har varit en superbra födelsedag! Linus och Dennis var till Konsum och köpte jätte fina gula rosor åt mig! Jag blev såååå glad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott!!! Jag skulle sms till dig dagen du fyllde år men sen svek minnet mig, sorry!!!

JÄTTEGRATTIS FRÅN FAM. NÄSSLANDER!