tisdag 20 maj 2008

BVC

Maja hade inte gått upp speciellt bra idag! 200 g på 1 månad! Men Margareta blev inge orolig! Hon undrade bara om Maja var pigg och glad och det är hon ju!
Hon tyckte inte heller att hon såg smal ut! Maja vägde idag 7970g och var 70 cm lång!
Efter vägningen gjorde hon BOEL testet och det gick hur bra som helst!
Vi pratade lite om hur det var att gå hemma mm och det drog ut lite på tiden! Jag var klar 10:25. Efteråt åkte jag till Willys och handlade och sen åkte vi hem! När jag kom hem ringde Jessica och sa att Metall hade erbjudande om Kolmården den 14 juni så jag ringde ner till Metall i Sura och hörde mig för! Det kostade 100 kr per person utom Maja och då ingick buss och inträde i djurparken! Jätte billigt så vi slog till! Jag var tvungen att betala idag så jag snabbade mig ner till Sura igen och betalade så jag skulle hinna få en plats!
Nu ska jag sätta mig i soffan för jag har fortfarande jätte ont i nacken!

KRAM så länge!

Inga kommentarer: