torsdag 24 april 2008

Till stan en sväng...

I dag när klockan var 11:30 kom Dennis hem och jag undrade vart Linus var... då hade han glömt Linus vid skolan! Han vände och hämtade Linus! Jag gav MAja lite mat och sen åkte vi till Västerås! Vi åkte till Hälla och gick in på Guldfynd och handlade till Emelie som Linus och Dennis ska på kalas hos imorgon! Sen var vi in på hm där jag köpte den fina solhatten till Maja och en kepa till Dennis! Sen var vi in till toys´r´us men där hittade vi inget! Vi åkte till Nisses där vi handlade till Hampus som också skulle ha ett paket imorgon på kalaset!
När vi varit i stan åkte vi förbi mamma på badhuset en sväng och bestämde lite för morgondagen. SEn åkte vi hem och jag hann bara sätta mig på altan så kom Kimmo hem från jobbet! Vi åt mat och sen drack vi kaffe! Vi har haft fel på varmvattnet så Kenneth och Maria kom förbi så Kenneth fick titta! HAn fixade det så nu kan jag duscha varmt efter gympan ikväll!
Gympan var klockan 18.19 och jag mådde inte alls bra! Det snurrade i huvudet och jag mådde jätte illa! Men i alla fall så tog jag mig igenom passet! När jag kom hem duschade Mája och jag och sen somnade hon direkt efter vällingen!
Nu ska jag titta klart på lyxfällan!
Kram för den här gången!

Inga kommentarer: