fredag 25 april 2008

Äntligen fredag...

Vilken härlig morgon! Solen skiner och konstigt nog så är man på så bra humör så fort solen skiner! Idag är det dessutom dags att åka till husvagnen!

Grabbarna hade städdag på skolan idag! Dennis skulle få låna kratta men Linus tog med sig sopborsten! Jag tror konstigt nog att dom såg fram emot att få städa skolgården!
Dennis tog med vattenflaska ifall han skulle bli törstig av allt krattande!

Innan jag åker till husvagnen idag har jag lite jag ska hinna med! Dammsuga och bädda uppe och dammsuga och köra igång diskmaskinen och sen ska det ju packas lite kläder och annat!
Grabbarna kommer att vara hos mormor från klockan 13:45 tills kalaset börjar klockan 18 och sen hämtar hon dom klockan 20 och kör upp dom till Malingsbo! Vår förhoppning är att det kommit grus men man vågar ju som sagt inte hoppas för mycket! Vi har ju blivit besvikna alldeles för många gånger! Micke och Amanda skulle åka upp tidigt så hoppas att han messar Kimmo och talar om ifall vi fått grus eller inte! Är det så att det kommit grus så har vi ju en del att göra... skotta grus och sätta upp förtält! Håll tummarna!

Den här helgen ska jag försöka vara lite duktigare att mobilblogga!
KRAM så länge!

Inga kommentarer: