tisdag 22 april 2008

Ny dag...

... och solen skiner! Härligt att vakna när solen skiner ute!
Imorse var jag tvungen att snabba mig för jag skulle med Dennis till skolan! Han hade läkarbesök klockan 8:15! Det gick jätte bra!
Sen hade jag tid för Maja på BVC klockan 9:15 så jag åkte mot Sura och påvägen ringde jag mamma! Hon var precis påväg till hudvård så jag vände uppe vid kyrkan och åkte Elingbovägen hem! JAg åkte runt lite innan jag åkte till Sura igen!
På BVC gick det bra! Maja hede gått upp 300 g på 3 veckor! Jag fick en ny tid och sen var vi klara!
Jag passade på att handla mat till den här veckan när jag ändå var i Sura!

Nu har jag precis ätit frukost (hann inte med det imorse) och när det blir lite varmare ska jag göra klart på altanen! Snart kommer ju grabbarna hem också!

Inga kommentarer: