måndag 21 april 2008

Inte mycket bloggande...

Nej det blir dåligt med det i husvagnen! För det första så är det ju krångligare att blogga på mobilen och lite lathet är det också för jag har jätte dålig mottagning så jag måste gå runt och leta mottagning... Men jag ska försöka att skärpa mig till nästa helg!

I helgen har det varit superfint väder och vi har verkligen njutit! Vi var till Ludvika och handlade i fredags och i lördags så var ju Dennis och Filip på kalas så jag och Tessan åkte hem och passade på att packa lite och handla! Kalaset var klart 19:30 och efter det åkte vi hem till mig så jag fick ta med Kimmos firmabil tillbaka till Malingsbo eftersom vi skulle stanna till idag!
På vägen hem hoppade det fram en älg på vagen och både jag och Tessan blev lite skakis! Tur att Tessan hann se den och att jag hann se att hon stannade bilen!
Vi var tillbaka i Malingsbo klockan 20:40 ungefär och då hade Kimmo förberedit pizza! Vi käkade och sen kom Peo och tjejerna förbi en sväng!
Igår fyllde Peo 43 år så var till dom och fikade! Vi såg några grodor som jag hann fota som tur var! På eftermiddagen grillade vi hamburgare med Peo och Anita och efter det följde vi med ner och tittade när barnen fiskade! Det var sååå skönt ute!

Idag åkte Kimmo och jobbade tidigt och vi sov som stockar! Vi gick upp klockan 9 och åt frukost och gjorde iordning allt som skulle fixas! Vi åkte ca 11:30!
När vi kom hem plockade jag bara iordning på alla saker och sen satte jag mig vid datorn och läste alla mejl... över 20 st! Trots att det är så fint väder sitter jag inne! Måste snart gå ut!

Inga kommentarer: