söndag 27 februari 2011

Äntligen en lugn och skön helg....

Det har vart så skönt att barnen varit lite krassliga så man har kunnat vara hemma med gott samvete! I fredags var Maja febrig och hängig så vi åt bara tacos och tittade på Let´s dance. Igår var Dennis hängig och då var vi bara en sväng till Åsby för att inhandla lite nya fina köksblommor! Jag har inte vattnat mina julstjärnor dom senaste veckorna så dom var helt vissna och det såg verkligen inte fint ut! Men efter besöket på Åsby vart det en stor skillnad i fönstret! Gjorde också ett litet arrangemang (väldigt enkelt) till barbordet! Blev jätte gulligt!
Sen när vi var hemma passade vi på att rensa i data/smyckeshörnan på övervåningen så det blev så fint att jag kände mig så kreativ igen och satte mig och gjorde lite smycken!
På kvällen åt vi potatisgratäng och fläskytterfilé och tittade på melodifestivalen!
Idag söndag så har jag inte kommit längre än så här! Kimmo åkte till Färna och hämtade lite ved och jag ska snart göra mig iordning för att åka till stan för att inhandla en ny dammsugare! Ska köpa en tyst dammsugare inte som den jag har som låter 200 Db... ha ha!
Resten av dagen blir lugn och skön! Känner mig lite halvkrasslig med ont i huvudet och halsen så jag ska kurera mig så jag är redo för mina 3 dagar på jobbet nästa vecka! Kommer gå lätt att jobba när man vet att det är så få dagar!

KRAM på er!

Inga kommentarer: