söndag 23 januari 2011

Zumba!!!

Igår var jag och provade på Zumba! Såg verkligen fram emot det plus att jag skulle få träffa Cicci som var instruktör... hon och jag är barndomsvänner men inte träffats på säkert 20 år! Vi bodde på samma gård i Västerås när vi var små! Dessutom har hon flyttat till Sura av alla stället! Det var SÅÅ kul att se henne! Vi måste verkligen träffas oftare!
Zumban startade och det var så kul! När det var 10 minuter kvar så small det till i foten och jag trampade snett! Jag ramlade över stackars Vesna! AJJJJJ vad ont det gjorde! Det kändes som hela foten var av ett tag! JAg la mig på golvet med foten på en stol och vilade den medans alla andra stretchade! Sen reste jag mig och det kändes faktiskt ganska bra! Jag stannade efter passet och pratade lite med Cicci!
Sen åkte jag hem och satte mig i soffan och satt där ett bra tag! När jag reste mig hade det svullnat på lite men vi skulle in till stan för grabbarna skulle på Filippas fest. Medans dom var där gick vi på IKEA och jag haltade mig fram men hade skitont! Sen åkte vi och hämtade grabbarna och åkte hem!
HEmma satte jag mig åter igen i soffan och sen på kvällen när jag skulle lägga Maja och var tvungen att gå ner för trappen så fick Linus hjälpa mig och upp fick jag krypa! Suck!
Inatt har jag sovit illa för varje gång jag ska vända mig så har det gjort så jävla ont i foten!
Imorse kröp jag upp för trappen igen och Kimmo har stödit mig när jag ska någonstans! Som tur är så hade Tessan kryckor som jag kan låna tills jag kan stöda på foten igen!
Jag vill verkligen inte ha ont i fotfan!!! Hoppas det går över snart för jag vill Zumba igen på lördag (men tror jag kan lägga ner det faktiskt!) Foten ser ut som en fotboll :(

Inga kommentarer: