söndag 15 februari 2009

Vilken helg!

Måste bara börja med att säga herregud! Vet inte vad jag ska säga! Folk har faaan slutat att förvåna mig!!!

Tillbaka till helgen!
Vi har haft det tooook lyxigt och jätte mysigt! JAG ÄR SÅ GLAD ATT MIN MAN FIXADE DETTA ÅT MIG! Men visst har jag saknat barnen! Jätte mycket!
När vi kom till hotellet igår gick vi ner till oasen och satte oss och skulle bubbla men det var jätte mycket folk så vi blev bara sittandes! Men det var skönt det också! Vi drog i oss några öl. Vid 18:15 gick vi upp och gjorde oss iordning och sen var vi klara precis till 19:30 när vi hade bokat bord! Vi fick fördrink och efter det fick vi hälleflundra med någon ost och kapris! Det var jätte gott! Till varmrätt fick vi fläskytterfile med rödvinssås och grönsaker och potatisgratäng till! Det var gudomligt gott! Till efterrätt fick vi chocklad doppade jordgubbar med vanilj och
chokladmousse och kaffe! Allt var så jätte gott så vi var mer än nöjda! Inte alla dagar man äter 3 rätters middag! Vi satt i resturangen i flera timm
ar! Jätte kul att sitta och titta på alla människor! Efter maten gick vi ner till oasen och drack mer öl! Vi har haft jätte mysigt!

Imorse vaknade vi 7:30 fast vi ställt klockan på 8. Vi gjorde oss iordning och gick ner och åt frukost! Hotellfrukost är ju sååå gott! Men efter frukosten längtade jag så efter mina barn så vi packade ihop och åkte hem!
Hur mysigt vi än har haft det så nästa gång tänker jag ta med mig barnen! Jag tror att dom hade haft jätte kul på hotellet! Men vi ska nog boka till nästa månad med dom! Vi får se! Barnen blev så glada när vi kom hem!

Nu ska jag se till att Kimmo vill åka till stan för jag måste köpa lite material till min verkstad! Annars blir det stillestånd och det är ju inge kul!

KRAM

4 kommentarer:

FFF sa...

Låter som om ni haft det underbart. Och vilken god mat man blir ju riktigt sugen.

Anonym sa...

Lät jättegott det ni fick att äta!

Rebbi sa...

Hejsan syrran!

Låter som en underbar helg!

kramen

Minetthe&Melinda- mammas små troll sa...

vad bra att nu har haft det bra iaf själv så har man ju flyttat o har det bra :)