torsdag 26 februari 2009

Ullared bokat!

Imorse vaknade jag av att Linus spydde igen! Suck! Tar det aldrig slut?
Både Linus och Dennis har legat i sängarna idag och inte alls varit sig själva! Jessica och Simon var här men ingen av dom leka! Dom låt och tittade på tv!
Jag och Jessica bokade ULLARED!!! Äntligen blir det av! Stugan är bokad den 4-5 april! Bara ca 1 månad kvar!! Jag toklängtar och jag ska TOK shoppa!
Det kommer att bli Jessica, Pelle, Kimmo och jag! Fasiken så kul!
Annars händer väll här inte så mycket! Jag mår fortfarande lite illa och känner mig skum i magen! Typiskt att detta skulle hända på sportlovet! Vi som skulle göra så mycket kul! OCh här ligger vi... sjuka och eländiga!

KRAM så länge!

2 kommentarer:

Rebbi sa...

Åh vad kul! Ni får tokshoppa åt mig med, hihi.

krya på er!

Anonym sa...

Vad kul med Ullared! Ska försöka ta oss dit 2 helger innan :-)
Hur känner du dig annars? Kram