torsdag 5 februari 2009

Snart fredag igen...

Veckan har gått fort trots att vi bara väntar och väntar på att det ska hända något på jobbet! Men måste säga att det är olidligt att bara gå och spekulera och vänta! Tror inte att dessa människor som "förhandlar" om detta förstår hur vi känner oss! Det tär ordentligt på oss!
Men vi får väll förlita oss på att dom fått något gjort tills imorgon! Och måste jag gå över helgen en gång till så får jag spel! Orkar inte med en hel helgs funderande igen! Vill gärna veta om jag blir arbetslös eller inte!

Igår var det pyssel eller som vissa av oss kallar det... tjatterkväll! Min kära syster kom och det är ju alltid lika kul att träffa henne! Jag hade gjort en hallonpaj som jag naturligtvis var tvungen att smaka på. Den var god... har gjort en till mina arbetskamrater också!

Nu är jag nyss hemkommen från föräldrarmöte på dagis! Men var tvungen att påpeka till Tessan att vi har väldigt tåkiga "konstiga" föräldrar! Var mycket trevligare stämning förr på dagis! Tycker att alla är så flummiga! Fast det är väll en annan som är konstig!

Nej nu ska jag gå och ta något att äta för det har jag inte hunnit! Sen ska jag lägga mig i soffan och titta på tv! Kommer nog somna som en stock!
Nej nu väntar min kära man på kvällsfika!

KRAM

2 kommentarer:

FFF sa...

Hoppas ni får besked snart, det är ju inget roligt att bara vänta å vänta. Du hade väl planer ändå??

FFF sa...

Du har blivit utmanad i min blogg. Ha det!