torsdag 19 februari 2009

JIPPIIII!!!!

Nu är jag ledig i 10 hela dagar! Ska bli så ljuvligt skönt!
Den här veckan har varit riktigt bra på jobbet! Lugnt och skönt!

Imorgon är det fredag och jag tror Kimmo vill åka till husvagnen! Bara det att det är mycket mer snö i Malingsbo än hemma... vet inte om jag har lust med det! Fast å andra sidan så är jag ju ledig hela nästa vecka så jag hinner ju i alla fall vara hemma! Vi får väll se hur det blir!

Hoppas Kimmo kommer hem med dammsugspåsar snart så här slipper se ut som ett råtthål!
Och sen så vill jag ju gärna dricka lite java också!

KRAM

3 kommentarer:

Rebbi sa...

Hej älskade syster!

Vad skönt att du får vara ledig i 10 dagar!
Är allt bra med er?

Kramen

Anonym sa...

Vad skönt med lite semester!

FFF sa...

Jättefin ängel Camilla!! Tack för hjälpen. Kram