fredag 13 februari 2009

Hmmm

Redan efter en veckas ledighet på fredagen känns det konstigt! MEN SKÖNT! Men vaknade imorse och fattade inte riktigt varför klockan ringde! Men när jag vaknat till så insåg jag ju att det var fredag idag och skoldag för grabbarna! Vi gick upp och åt frukost och snart ska dom gå! Jag och Maja ska sätta oss och titta på tv och mysa! Tänkte åka in till stan men Kimmo skulle fixa det när han åkte hem!

Ikväll ska Kimmo iväg med firman och bada tunna... som dom gör titt som tätt! Hoppas han håller sig skapligt lugn eftersom vi ska iväg imorgon! Han brukar bli BRA onykter! Men det är väll å andra sidan hela grejen! Jag och grabbarna och Maja ska nog köpa en pizza och köpa hem lite godis och fira alla hjärtans dag lite förväg eftersom Kimmo och jag ska ha en romatisk hotellvistelse på lördag till söndag!
Tänkte baka min hallonpaj så vi kan fika det imorgon innan vi kör iväg barnen till mormor!
Nej nu måste jag sluta!

BYE BYE

1 kommentar:

FFF sa...

Ha det så skönt i helgen, njuut!