fredag 20 februari 2009

Hallonpaj!

Idag har jag haft sååå förbannat ont i huvudet! När Maja sov mellan 9.30 och 12 så passade jag på att ligga bredvid och vila i mörkret! Jag sov inte men låg och blundade och det var så skönt för huvudet!
Grabbarna har haft friluftsdag och varit i Rävberget och Kättingparken. Dom var hemma vid 12 tiden båda två! Dennis hade varm choklad med sig men Linus ville inte ha något alls med sig!
Idag har jag bakat en hallonpaj som vi ska fika när Kimmo kommer hem från jobbet!
Blir ingen husvagnsfärd i helgen heller! Jag ska se till så Kimmo vill hjälpa mig att såga upp skivorna så jag kan arbeta i verkstaden nästa vecka när jag är ledig! Har en hel del som ska göras! Jag vill ju inte att dom som beställer ska få vänta alldeles för länge på sina saker!
På söndag ska vi nog åka och bada... har inte sagt det till Kimmo än så vi får väll se vad han tycker!

Nej nu ska jag ladda hem ljudböcker igen! Dom går åt som smör på jobbet! Tror vi har blivit beroende av ljudböcker på våran avdelning! Ha ha!

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag avvaktar lite med lampan jag pratade om. Ska ju inte jobba ihjäl dig. Tar det när du får lite lugnare.
Ha en riktigt trevlig helg!
Kram