söndag 8 februari 2009

Grattis kusin Lotta!!

Har precis kommit hem efter att ha grattat kusin Lotta! Hon hade önskat sig en skärmvägg så jag gjorde en åt henne så klart!

Inatt har Filip sovit här för Tessan och Micke firade 10 år! Grabbarna har mest varit ute i all snö men varit inne och spelat med! Det har gått jättebra!
Igår var Kimmo uppe hos Peo och Anita och hjälpte till med deras panna. När han kom hem lagade vi pizzarulle och efter det var klockan så mycket så vi skulle titta på tv men jag somnade som en stock!

Har fått lite gjort i "verkstaden" idag med. Kimmo var iväg och hjälpte någon med elen och då hann jag städa innan jag gick ner i källaren och fick något gjort!

Imorgon är det studiedag så jag är ledig med barnen! Ska bli riktigt skönt faktiskt. Men har inget speciellt inplanerat eftersom vi har röstning på jobbet om arbetstidsförkortning! Annars hade vi kanske hittat på något kul!
Nu ska Kimmo snart iväg och spela fotboll och jag ska slänga mig i soffan och jäsa!

KRAM

Här är en bild på kusin Lottas present!

Inga kommentarer: