söndag 22 februari 2009

Bad idag!

Idag har vi varit i Sala och badat! Så skönt! Jessica och Pelle med barnen skulle ha varit med men det blev bara Pelle, Simon och Lukas tillslut! Jessica låg hemma i vinterkräksjukan! Stackarn! Tänk att det är så skönt att åka och bada! Måste göra det oftare! Maja hade armringar och upptäckte hur kul det var att glida runt i poolen helt själv! Så söt!
14:30 gick vi upp och bastade och gjorde oss klara för hemfärd! Pelle åkte tidigare för Lukas skulle hem till sin mamma!
Nu har vi nyss kommit hem och nu håller jag på att laga porterstek! Ska bli riktigt gott!

Nu har vi ett stort hål in baren! Blev jätte bra! Nu ska det bara målas, handla nya saker och köpas en bubbelpool. Jag har hittat en som vi ska köpa! Jag bara toklängtar! Men vi får se när den blir inköpt! Har ju en del att köpa innan! Det kommer att bli så bra!

Nej nu ska jag återgå till maten!

TJING TJING!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, bubbelpool!!! Det skulle jag också vilja. Bara få ligga och slappna av bland bubblorna :-)