lördag 10 januari 2009

Tupperwareparty!

Precis innan jag skulle gå på tupperwareparty låg jag nedbäddad i soffan och Maja satt bredvid mig och tittade på tv. Rätt var det var så satt hon och sov. Jag skulle lägga henne ner och kände då att hon var JÄTTE varm! Kimmo tog fram tempen och hon hade runt 39 grader! Bara hux flux!
Jag pallrade mig i alla fall iväg på tupperwareparty och där blev det snart fullt hus! Efter demonstrationen bjöd hon på pajer och vin men jag gick hem och lagade mat hemma istället! Känner mig inte speciellt upplagd för varken folk eller vin.
När jag kom hem var Maja vaken! Hon blev så glad när jag kom hem!
Hoppas nu bara att det är något RIKTIGT bra på tv ikväll! Jag är så trött på att dom bara visar skit på tv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur är det Camilla? Du verkar inte vara dig själv :-( Kram