onsdag 14 januari 2009

Onsdag!

Idag är sista dagen jag är hemma med Maja! Ska ta tempen ikväll så hon inte har 39 graders feber men annars tänker jag jobba imorgon! Får meddela läget till dagis och skulle det vara så att hon får feber på dagis så får dom ringa efter mig!
Hon är hur pigg som helst på dagarna och leker för fullt och brottas med brorsorna! Så det kan inte vara nå jätte stora fel på henne precis!

Fick ett glädjande telefonsamtal idag! Det var min kära svägerska Sonja som ringde och meddelade att jag jobbade dagtid från och med måndag! FATTAR NI!!! DAGTID!!!!
Jag blev så glad så jag har kunnat börja gråta! Fy fan vad skönt! Får ta och passa på att njuta nu medans man kan! Man vet ju aldrig när det vänder!
Jag är i alla fall TOK glad!
Kommer att gå till jobbet med väldigt lätta steg imorgon!

Nu ska jag fundera om jag ska fixa nått pyssel till pysselkvällen ikväll!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till dagtiden :-)

FFF sa...

Vad skönt för dig att jobba dagtid, det vill ju du!!