torsdag 15 januari 2009

Ännu en dag avslutad!

Herregud vad lite vi har att göra på jobbet! Förstå den dagen vi ska speeda upp igen när ordrarna börjar rasa in! Man blir så förbannad förslappad fort!
Men som sagt... det ser inte ljust ut!

Imorgon sticker Jenny Olsson till Thailand! Fan vad trött jag blir! Jag vill också dit! Var dit -98 och har väldigt svårt för att ta mig någon annanstans om jag ska utomlands! Thailand är paradiset och har man varit där så nöjer man sig inte med vad som helst! Tro mig!
Synd bara att det är så förbannat dyrt att åka dit! Har faktiskt bättre saker att lägga pengarna på än en Thailandsresa trots att jag jätte gärna skulle vilja åka dit!
Dessutom vet jag ju inte om jag har jobb ens nästa månad!
Nej jag får nöja mig med min husvagn! Men det är nog där jag trivs bäst i slutändan!

Jag har ju tupperwareparty den 22 januari klockan 18! Välkomna hit ni som vill... skicka iväg ett mess innan så jag har någon hum om hur många som kommer bara! Fia kom idag och sa att hon hade raggat lite folk också så det blir nog inte helt tomt hoppas jag! Ha ha! Har ingen som helst lust till något party men Fia gav sig attans inte! Envis är hon! SOM BARA FAAAAAN!!!
HA HA HA

Nej nu ska jag gå och sätta på lite java!
KRAMEN

1 kommentar:

FFF sa...

Hoppas ordrarna börjar ramla in snart så du får behålla jobbet!!