onsdag 21 januari 2009

Hemma!

Jag kan inte annat än säga herregud! Vad är det med folk? Man kan ju inte annat än bli chokad!!

Ja hemma igen efter pyssel "skvaller" kvällen! Trevlans som attans! Det var Ankisarna, Jessica, Marika M, Rebbi och jag och sen Marina en snabbis! Blev mycket surr idag! Bara Anki som satte in lite kort i ett album men ingen annan pysslade! Satt verkligen och försökte hitta på något att pyssla idag men kom inte på något! Kul att min kära syster kommer emellanåt så jag får träffa henne!
När jag kom hem var Malin och mamma här med min bil! Mammas bil hade blivit klar idag så dom körde hit min bil när badhuset stängde! Snällt av dom!

Imorgon tror jag att Kimmo ska handla lite skivor åt mig... tyvärr så kommer jag nog inte få följa med så han ska få en lista och handla efter... Ha ha Det är ju så att jag MÅSTE ha grejer nu för att kunna börja med mina beställningar!
Håller tummarna att han kommer iväg imorgon!

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack! Säg till när du vill komma på fika så ska jag baka sån åt dig. Tycker du är jätteduktig som inte tar fikabröd. Kram