fredag 2 januari 2009

Främmande idag!

Idag har vi haft främmande av familjen Johansson. Det har varit en trevlig dag! Vi har varit ute på en promenad på sjön och sen har vi grillat korv och fikat! Vi har haft det hur soft som helst!
Grabbarna var ute och åkte bob och Linus råkade ut för en liten olycka! Han kom skrikandes med blodet som rann... först när han skrek trodde jag att han brutit benet eller något liknande. Men det visade sig att han hade bitit 2 hål under läppen rakt igenom! Ser inte speciellt skönt ut! Men jag tror att han skrek mest för att blodet rann inte för att det gjorde ont!
Stackars lilla Linus.
Vid 17:30 åkte dom hem och jag tog en kortpromenad med Goliat och låste upp grinden åt dom! Det var riktigt skönt ute!
När dom åkt hem somnade Maja som en stock så vi var tvugna att väcka henne vid 19 tiden. Nu har vi precis ätit baguett och Maja tror att Wilma är kvar så hon går runt i fönstrena och ser om hon ska se henne någonstans! Och vi försöker att förklara för henne att Wilma är hemma hos sig men hon bara pekar på fönstrena!
Nu ska vi glo lite på tv... hoppas verkligen att det är något att se! Tycker att dom bara visat massa skit över jul och nyår!
Imorgon bär det av hemmåt igen! Hoppas det är varmare hemma än sist (11 grader inne) brrrr!

Hoppas det blir någon bebis snart Natta!
Kram

1 kommentar:

Tessan ♥ sa...

Ja, funkar ju till min med bara det att min inte har inbyggd mottagare. Men det som nog inte är gratis är väl skorna och sensorn... :)
Men jag fyller ju snart!