fredag 9 januari 2009

Förbannad på internet!

Mitt internet fungerar inte som det ska... jag blir så förbannad! Nu sitter jag med mitt mobila bredband och det är allt utom snabbt! I och för sig snabbare än mitt vanliga internet var innan jag tog fram det mobila... nog tjatat om det!

Imorse åkte jag till Willys vid 8:30! Mamma lämnade in bilen på verkstan och sen skulle hon ha min bil så hon skjutsade hem mig och sen åkte hon hem! Hon var in en snabbis och tittade på mina grejer och sen stack hon! Resten av dagen har jag typ varit förbannad över internet.
Vi var ut och gick en stund på eftermiddagen men ingen lång promenix. Nu ringde min kära mamma igen och sa att verkstan beställt saker till hennes bil som inte kommer förrän på måndag men någon måste hämta hennes bil på verkstan så det är bäst att göra det nu så jag slipper göra det ikväll när hon slutar! Då hade jag tänkt att jäsa i soffan med en påse popcorn och en stor cola zero!
Ska nog ner i källaren och göra klart mitt fönster och försöka hitta någon plats till! Börjar bli trångt här hemma... men det är hemtrevligt!
Nej hej svejs så länge!

Inga kommentarer: