onsdag 7 januari 2009

Blev som jag anade!

Igår var vi ju som sagt in och köpte ny tv... anade redan då att min kära man inte skulle nöja sig med det! Redan när tv´n stod på plats igår så bestämde han att han skulle ha ett hemmabiosystem! Så imorse när onoff öppnat åkte vi in och pratade med samma kille som igår och köpte oss ett hemmabiosystem! Herregud! Köpte även nya hörlurar till min ipod... koss lite bättre och mycket dyrare men kan Kimmo köpa hemmabio så kan jag köpa dyra hörlurar,,, vill ju att det ska låta bra när jag lyssnar! Hörlurarna som var med var inga höjdare... eller rättare sagt så vill jag ha inear och inte "vanliga". Jag köpte även en fin liten väska till ipoden som jag kan ha på jobbet!
På media markt köpte jag ett stativ till kameran så nu jäklar ska här fotas!
När vi var på onoff mötte vi Tessan med familj så Tessan frågade om dom kunde få komma och spana in nya grejerna och det får dom ju så klart så när vi kom hem kom dom nästan direkt!
Dom var här till kvällningen och Jessica och Pelle en sväng också! Det blev i alla fall jätte bra TILL SLUT med alla nyinköpta grejer!

Nu på kvällen har jag setat här i soffan och gjort en spellista i min ipod och sen har jag lagt in musik på min gamla mp3 som jag ska ha sitta i dvd´n så jag slipper bränna på skiva!

Imorgon ska vi skruva ihop möblen vi köpte till baren (till andra tv´n) och sätta upp en hylla åt Linus så han får plats med sin dvd! Lite att pyssla med imorgon också alltså! Men ingen dag blir ju någonsin som man tänkt sig! Vi får se vart morgondagen bär av!
Nej nu är det dags att sova... Maja vaknar väll om inte allt för många timmar!

KRAM

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi, kul med lite nya saker. Ska du på pysselkvällen idag? Kram