tisdag 2 december 2008

Tisdag kväll...

Gud vad dagarna springer iväg!
Igår fick jag köket städat! Jag skurade kylen, alla skåpluckor, spisen, alla möjliga skrymslen och vrår! Sen tvättade jag fönstren och bytte gardiner och satte upp min stjärnslinga! Det blev så otroligt mysigt! Som ett nytt kök!
Jag började 14:45 och var klar till färjan började klockan 20! Tog sin lilla tid! Kimmo lagade makaroner och bacon medans jag städade!
Idag har jag städat vardagsrummet och tagit fram alla tomtar... NU ÄR DET SNART JUL!
Det är så mysigt! Om det nu bara kunde komma lite snö också!
Jag ska ta och bränna lite julmusik också så man får mer julkänsla!

Idag kom grabbarnas playstation 3! Kimmo håller på att koppla in det nu! Det får stå i vardagsrummet så dom inte har sönder det direkt!
Det ska bli intressant och se om grafiken är bättre än 2:an... eller rättare sagt om JAG märker någon skillnad!

Nej det var allt för idag... måste bädda ner Maja... hon har inte kommit i säng än!

KRAM

Inga kommentarer: