torsdag 4 december 2008

Snart helg igen!

Har ni sett vilken liten söting här nedanför? Alltså menar jag naturligtvis Flora och inte Magnus och Dick! Ha ha
När jag hämtade Maja på dagis idag hade hon bara sovit på förmiddagen! Vad skönt tänkte jag! Nu sover hon en stund när vi kommer hem! Men den lilla biten från dagis och hem bestämde jag att jag skulle in till Jessica Jillebo en sväng och hälsa på dom och titta på lilla Flora! Hon är ju så otroligt söt! Tarja kom också dit! Men sen var jag ju tvungen att åka hem så vi skulle få någon mat i magen! Hade planerat rödspätta och potatis idag! Klockan var strax före 16 och Kimmo skulle snart vara hemma och direkt efter maten skulle han hjälpa Kaj att flytta hans saker! Åkte till affären och det blev frasvåfflor istället! Smaskens!
Jag la Maja direkt när vi kom hem och hon somnade nästan innan jag lagt henne ner! Hon var jätte trött och sov till klockan var 17:20.

Jag tog fram guitar hero aerosmith till ps3 och spelade lite! Jag spelade till nivå 3 men dit var det inte en enda bra låt! Hoppas att det kommer bättre låtar längre fram!

Iorgon på jobbet ska jag, Gerd och Sandra ha lite mys efter frukosten! Vi ska dricka glögg och äta pepparkakor med mögelost! Vi måste ju ha lite julmys när det börjar närma sig jul och allt! Och det här är absolut inte den sista innan julledigheten!

Nej nu vankas det nattning hos familjen Hautaviita! Måste först tvinga ner dom i duschen! Hoppas Kimmo kommer hem snart så vi kan dricka lite glögg!
KRAM så länge!

Inga kommentarer: